Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Tuesday, July 24, 2012

Nasrudin Tantawi Bohong ke Karpal Yang Bohong ni?? @umbkl


 
Nasrudin Tantawi kata Karpal Singh akan kompromi berkenaan perlaksanaan hudud di negara ini sekiranya Pakatan Haram berjaya menjajah Putrajaya. Mula2 SP terfikir gak agaknya Si Nasrudin ni dah lama bersahabat dengan Karpal Singh sampai boleh baca fikiran Godfather DAP ni tapi rupa2nya sangkaan SP meleset bila terbaca artikel dalam akhbar The New Straits Time (sila rujuk sini)




Pada saya, Nasrudin tidak perlu berbohong begitu pada golongan muda. Kalau benar tahu bahawa PAS tidak mungkin mampu melaksanakan hudud, usahlah kata PAS mampu.

Kalau DAP tidak akan sesekali bersetuju untuk laksanakan hudud dan PAS terpaksa tunduk “kowtow” pada kehendak “boss” mereka itu, Nasrudin perlu jelaskan mengenainya di hadapan golongan muda di program debat tersebut.

Tak perlulah Nasrudin menipu anak-anak muda kerana mereka memang tahu DAP itu “boss” kepada PAS,
kan?
 
 
Lagi cerita mengenai ini boleh rujuk di sini
 

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN