Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Saturday, August 2, 2008

MENARIK DARI WILAYAHKINI

PUTERI DI WP SUDAH MULA LANTANG DAN BANGKIT SEMULA ! PENCARIAN BERMULA ..........APA LAGI SELEPAS INI...
Pertandingan merebut jawatan Ketua Puteri Seputeh semakin sengit sehingga Wilayahkini turut menerima beberapa emel selain dari komen yang dihantar. Sepertimana sebelum ini, Wilayahkini akan terus mengamalkan pendekatan neutral. Sebelum ini , sepertimana diketahui umum, Wilayahkini telah menyiarkan banyak berita mengenai perkembangan Puteri di WP yang menjurus kepada sebelum dan selepas PRU 12.Kita juga amat kecewa dengan kepimpinan Puteri UMNO WP dibawah Azlinda Rashad yang telah mengabaikan tangungjawabnya sebagai Ketua Puteri WP selama ini sehingga nasib Puteri di WP menjadi tanda tanya.Fikirkanlah.
Melalui Wilayahkini ramai ahli - ahli Puteri sudah mula berani, lantang menyuarakan pandangan mereka.Ini jelas menunjukkan kesungguhan , kesetiaan mereka kepada UMNO khususnya berjuang untuk memartabatkan nama Puteri UMNO.Wilayahkini akan terus memberikan liputan yang tidak berbelah bahagi kepada berita - berita yang melibatkan Puteri UMNO di WP supaya ianya dapat "diangkat" oleh media - media tempatan.Kami juga telah menegur calon Ketua Puteri Nasional Ismalina Ismail beberapa kali. Cuma Wilayahkini tidak nampak sokongan dari WP kepada Ismalina secara terbuka memandangkan beliau adalah dari WP.
Wilayahkini juga difahamkan pertandingan merebut kepimpinan Puteri di beberapa bahagian semakin sengit.Emel kepada kami kenyataan akhbar, berita dan sebagainya bersama gambar.Kami akan siarkan.Kami cuma ingin menegur komen-komen yang terlalu personal dapat dielakkan.Sekiranya terlalu peribadi , kami tidak akan siarkan.Dalam isu Seputeh, kami melihat "face off" antara Azliza dan Mona perlu dilihat dalam sudut yang positif.Jangan kita terlalu ghairah.Bertandinglah diatas kemampuan sendiri dan "track record" yang ada. Wilayahkini juga berharap Puteri Seputeh dapat menghidupkan semula laman webnya di www.puteriseputeh.com yang lama telah terbengkalai begitu sahaja. Ini juga merupakan tanggungjawab anda. Tak perlu kaitkan isu - isu sensasi seperti minyak dagu dan sebagainya.
Di Segambut , Wilayahkini difahamkan, Fiona dijangka menang tanpa bertanding. Di Setiawangsa pula, Seri Wani dijangka menang tanpa bertanding selepas Roziana bersara. Di Wangsa Maju juga saingan dikatakan sengit selepas Ismalina.Di Bukit Bintang dan Labuan , Leni dan Rahimah dijangka menang tanpa bertanding juga. Cuma kini ramai Puteri juga sudah mengintai peluang untuk bertanding jawatan Exco Puteri UMNO Malaysia.
Sumber berita dari : www.wilayahkini.blogspot.com

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

2 comments:

Anonymous said...

hidup fionna...huhuhu... to k.ngah, jgn lupe bersiap sedia nk bersidang ahad ni yer hehehe... yg penting mkn mesti best...hehehe tape ape menu yer???

Anonymous said...

pembetulan..leni dah cukup umur tak layak bertanding..justeru itu dia tak pernah menang tanpa bertanding...

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN