Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Sunday, August 17, 2008


Gambar-gambar sekitar Mesyuarat Puteri UMNO Cawangan Sri Angsana pada 16hb Ogos 2008 yang bertempat di Dewan Sri Angsana.

Kehadiran ahli-ahli puteri sangat memberangsangkan tetapi yang menyedihkan apabila masing-masing tidak menunggu sehingga tamatnya Mesyuarat Cawangan. Keadaan ini telah menyebabkan Mesyuarat Cawangan terpaksa ditangguhkan kerana korum tidak cukup kerana ada segelintir ahli puteri dan pemuda yang telah pulang.

Seharusnya setiap ahli perlu sedar tanggungjawab masing-masing terhadap cawangan. Bukan bila mesyuarat puteri dah habis kita pun dah boleh balik. Kita masih ada lagi tanggungjawab lain yang perlu ditunaikan. Semoga perkara seperti ini tidak berulang lagi di masa hadapan dan menjadi iktibar kepada cawangan-cawangan yang lain.





UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN