Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Friday, January 11, 2013

Jangan Lupa Baca Niat Himpunan Kebangkitan Rakyat Esok @umbkl #KL121 #TolakPR

 


Korang yang nak pergi himpunan esok jangan lupa baca niat. Kalau tak baca niat tak sah kehadiran korang semua esok. Nak memudahkan korang SP tolong siarkan niat untuk himpunan esok yang korang kena baca. 

Agak-agak lapar atau tiada tempat nak tidur atau berehat jangan lupa singgah ke Wisma Methodist atau Gospel Hall Church. SP difahamkan pihak gereja ada menyediakan makanan dan juga tempat tidur secara percuma bagi para peserta demostrasi yang datang dari jauh atau yang ingin rasakan pengalaman santai rehat disamping melihat sendiri bagaimana organisasi mereka membantu 'rakyat jalanan'.

 



Mungkin ini adalah cara bagi pihak gereja ingin "membalas budi" Mat Sabu dan rakan-rakan seperjuangan yang bermati-matian memperjuangkan hak penggunaan kalimah Allah bagi orang bukan islam. 

SP tak sabar nak tengok esok yang ramai sertai himpunan tue nanti orang Melayu atau bangsa lain sebab SP dengar-dengar orang Cina dan golongan kelas pertengahan kebanyakkannya tak join sebab ramai yang kecewa dengan kekacauan dan kemusnahan sewaktu Bersih 3.0 yang lepas dan juga mereka lebih nampak demo2 ni semua lebih kepada kepentingan politik PR dan bukannya rakyat.




SP: Baguslah kalau ramai yang sedar.........
 



 




UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN