Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, March 14, 2012

Anwar Ibrahim: Kalau PRU13 Esok Pun Gua Tak Goyang


BONGKAR!! Patutlah Anwar dah confident sangat untuk PRU-13 nanti, sebab funder-funder dah bantu untuk capaikan cita-cita busuk beliau nak jadi PM Malaysia. Alamatnya tergadailah negara Malaysia yang kita cintai ni.

Jom baca pendedahan dari blog
PerdanaHitam di bawah:



Rupa-rupanya kempen pilihanraya PKR adalah hasil dana Yahudi! Pendedahan terbaru ini dinyatakan oleh DS Mohd Zin Mohamed.


PH berharap agar rakyat sedar dengan permainan yahudi di dalam PKR. Konrad Adeneur Foundation (KAF) yang berkait rapat dengan Christian Democratic Union of German merupakan antara pertubuhan yang bertanggungjawab menyalurkan dana dan latihan modal insan kepada petugas PKR.


Menurut Mohd Zain lagi, KAF juga membantu PKR menyediakan manual menghadapi pilihan raya menggunakan kaedah menggulingkan kerajaan dengan cara tidak demokratik. KAF merupakan think tank terbesar kepada parti pemerintah di Jerman… KAF juga membantu golongan neo konservatif Yahudi melalui American Jewish Committee (AJC).


Cerita selanjutnya baca di GOSSIP RAKYAT




SP : Buatlah pilihan yang bijak. Kuasa di tangan kita Pengundi. Adakah kita perlukan pemimpin yang bersekongkol dengan ISRAEL Laknatullah? Nauzubillah........


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN