Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, September 10, 2007

MALAM GEMA ASLI PEMUDA & PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT







Makan malam anjuran Pergerakan Pemuda & Puteri UMNO Bahagian Segambut telah diadakan baru-baru ini bertempat di Ballroom 2, Hotel Corus. Tema bagi majlis yang julung-julung kali diadalakan ini adalah tradisional. Objektif makan malam ini diadakan adalah untuk mengeratkan silaturrahim di kalangan ahli-ahli pemuda dan puteri UMNO.


Tetamu Kehormat pada malam itu ialah YB Senator Dato' Kamarudin Ambok, Ketua UMNO Bahagian Segambut dan juga isterinya, Datin Norliana Alias.


Para tetamu telah dihiburkan dengan persembahan tarian kebudayaan oleh Kumpulan Tarian dari Flat PPR Intan Baiduri dan juga persembahan nyanyian oleh Juara Idola PPW Pemuda, Mohd. Azmira dan Naib Juara Idola PPW Puteri, Herta.


Cabutan bertuah juga diadakan dan hadiah utama bagi cabutan bertuah pada malam itu adalah tiket penerbangan ke Medan, Indonesia yang telah di taja oleh Hj Kamarudin Hj Hassan, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Segambut dan juga penginapan 3H2M di Kuantan Resort yang telah ditaja oleh Kumpulan Rahman Brothers.


.


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN