Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, September 5, 2013

Segambut Bahagia Banjir Lagi Tapi YB @limlipeng Tak Nampak Bayang Pun


Nampaknya hujan lebat pagi tadi telah mengakibatkan Kampung Segambut Bahagia banjir lagi. Alahai simpatinya SP dengan keadaan rakan-rakan SP di sana. Asal hujan je banjir, hujan je banjir.

YB Segambut takkan buat diam je. Buat masa sekarang ni teman SP tue mengeluh tiada nampak kelibat YB Segambut yang tersayang turun melawat kawasan kejadian.

YB Lim inilah masa you nak balas budi pengundi-pengundi you yang dah mengundi you hari tue. Jadi YB bukan setakat turun masa musim pilihanraya je. Kena berkhidmat sepanjang masa. Jangan pilih kawasan lak nak hulur bantuan. Yelah Kg Segambut Bahagian tue kan kawasan orang Melayu jangan pulak YB tak turun ye.


Pusat Khidmat Msyarakat rasanya dekat je dengan kawasan kejadian. Takkan tak nampak jugak kot atau buat-buat tak nampak.



UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

2 comments:

Anonymous said...

BUKAN KATA YB. HAHAH KETUA BAHAGIAN SENDIRI PUN TAK NAMPAK BATANG HIDUNG BESAR DIA

Anonymous said...

JGN KATA YB SEGAMBUT... KETUA BAHAGIAN PUN TAK NAMPAK..HAHAHA..

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN