Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, February 4, 2010

MAJLIS PENYAMPAIAN SUMBANGAN PUTERI BERSAMA BINTANG MYSTARZ LG


Para finalis Mystarz LG bergambar kenangan bersama sama Puan Zakiah serta Ketua UMNO Segambut, Ketua Wanita, Ketua Pemuda serta Ketua Puteri & Naib Ketua Puteri Segambut.















Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing. Berpegang kepada pepatah itu, Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Segambut dengan kerjasama UMNO Bahagian Segambut dan Mystarz LG TV3 telah bersama sama membantu meringankan beban yang ditanggung oleh Puan Zakiah sekeluarga.


Sumbangan berbentuk peralatan elektrik, peralatan dapur, keperluan rumah, kelengkapan bilik tidur dan barang barang makanan telah disampaikan oleh YB Senator Dato Kamarudin Hj Ambok, Ketua UMNO Bahagian Segambut.


Para finalis Mystarz LG juga telah turut sama mengecat rumah Puan Zakiah. Keceriaan jelas terpancar di wajah Puan Zakiah dan anak anak ketika menerima sumbangan.
Semoga sumbangan yang tidak seberapa ini akan dapat membantu meringankan beban Puan Zakiah sekeluarga.






UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN