Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Friday, September 5, 2008

WAWA LAUNDRY


Akhirnya hasrat dan impian Puan Rashidah Mohamad, 32 tahun atau lebih mesra dengan panggilan Kak Shida untuk mempunyai Kedai Dobi sendiri tercapai bila permohonan pinjaman perniagaan dari agenssi kerajaan yang dipohon melalui Biro Ekonomi Puteri UMNO Bahagian Segambut yang diterajui oleh Ketua Puteri Bahagian, Fiona, telah diluluskan.

Majlis pra-pelancaran WAWA LAUNDRY telah di adakan pada 23hb Ogos 2008 bertempat di WAWA LAUNDRY di PPR Batu Muda, Jalan Ipoh. WAWA LAUNDRY akan mula beroperasi pada 1hb September 08.

Puteri UMNO Bahagian Segambut melalui Biro Usahawan Puteri telah dapat membantu sebilangan ahli-ahli puteri Segambut, AJK Wanita UMNO Bahagian bahkan AJK Bahagian untuk mendapatkan bantuan pinjaman perniagaan dari agensi kerajaan.

Adalah menjadi visi Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Segambut untuk melahirkan usahawan di kalangan ahli-ahli puteri dan masyarakat setempat khususnya di dalam Parlimen Segambut melalui Biro Usahawan Puteri.


Kami bagi pihak Puteri UMNO Bahagian Segambut mengucapkan Selamat Maju Jaya kepada Kak Shidah. Kepada rakan-rakan puteri yang ingin mendapatkan perkhidmatan WAWA LAUNDRY bolehlah berkunjung ke WAWA LAUNDRY, 00-07-PPR BATU MUDA, BATU 5, OFF JALAN IPOH 51200 KUALA LUMPUR.



UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

2 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

Kedai dobi kat tempat saya ada satu :-)




Ketua Pemuda UMNO ‘BERANI dan ‘MACHO’ ;-)
http://pro-faizal.blogspot.com

Anonymous said...

Congrats kak shida!
moga "wawa laundry" akan terus maju setanding dgn kedai dobi yg lain ..:

love,
pu3_sh@

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN