Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, November 28, 2007

Marilah Mari Pergi Mengundi

Bahang Pilihanraya semakin terasa. Dimana-mana saja orang sibuk memperkatakan tentang pilihanraya. Kita pun taknak ketinggalan. Namun dalam keghairahan memperlengkapkan diri untuk menghadapi pilihanraya yang akan datang, kita jangan lupa untuk pastikan yang kita dah mendaftar sebagai pemilih.

Sia-sia aje kalau kita berkempen sana-sini tapi bila sampai masanya kita tak boleh mengundi.Satu kerugian pada Negara, pada parti dan juga pada bangsa. Kadang-kadang kita fikir yang satu undi dari kita tu tak penting tapi sebenarnya kita silap. Setiap undi adalah penting bagi menentukan masa depan Negara.

Takkan kita nak tengok Negara yang kita sayangi ditadbir oleh parti yang tidak jelas misi dan halatuju perjuangan. Jadi peranan kita adalah amat-amat penting bagi memastikan kerajaan Barisan Nasional akan terus mentadbir MALAYSIA selama-lamanya.

Kepada anda yang mengaku sebagai RAKYAT MALAYSIA yang sayangkan negaranya, pastikan yang anda tersenarai di dalam daftar pemilih dan keluar mengundi pada Pilihanraya nanti.Undi anda mampu mengubah nasib Negara.


HIDUP BARISAN NASIONAL! HIDUP UMNO!

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN