Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Friday, February 13, 2015

KENYATAAN KETUA PUTERI UMNO, DATUK MAS ERMIEYATI SAMSUDIN 'Perginya seorang pejuang Islam dan tokoh politik tanah air'

13 Februari 2015

Permergian Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ke rahmatullah malam tadi adalah satu kehilangan besar buat parti politik itu dan tanah air.

Bekas Menteri Besar Kelantan itu dianggap sebagai pejuang Islam yang sentiasa tegas mempertahankan kepimpinan ulama dan pentadbiran Islam. Ketokohannya mentadbir Kelantan selama 23 tahun  menyebabkan Allahyarham sentiasa disegani oleh kawan dan lawan dalam politik.

Pendirian dan ketegasannya dalam politik sentiasa dihormati  oleh ahli-ahli Pas mahupun rakan-rakan dalam pakatan pembangkang.  Allahyarham dianggap sebagai tokoh ulama dan pemimpin paling berpengaruh dalam Pas yang mendapat kepercayaan penuh ahli untuk memimpin parti itu.

Meskipun berbeza ideologi politik, Puteri UMNO mengagumi kepemimpinan Allahyarham kerana sikapnya yang sentiasa bersederhana dalam kehidupan  dan menghormati  sesiapa sahaja, walaupun berbeza fahaman politik.

Pemergian Allahyarham yang sentiasa memperlihatkan ketegasannya dalam memperjuangkan Islam tentu sekali amat dirasai oleh para pemimpin, ahli, penyokong Pas mahupun umat Islam keseluruhannya.

Puteri UMNO  mendoakan semoga ahli keluarga Tok Guru, pemimpin dan ahli Pas serta umat Islam tabah menghadapi kehilangan ini. Semoga Allah memberkati perjuangan Allahyarham dan rohnya dicucuri rahmat. Al-Fatihah.


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

1 comment:

Unknown said...

Angka Ramalan, Jitu Dan Akurat SGP/HKG 2d 3d 4d yang bisa anda menangkan silahkan anda hub <eyang woro manggolo di 082-391-772-208 Atau angka yang di berikan eyang benar2 jebol langsung 6D tak saya sangka saya menang 250 jt sudah 3 kali putaran berturut-turut saya menang sudah banyak yang lain tapi tidak ada bukti hanya eyang lha yang bisa membuktikan angka nya eyang saya sangat berterimah kasih eyang.

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN